جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
محصولات

آب‌شیرین‌کن‌های غشایی (RO)

آب‌شیرین‌کن‌های غشایی (RO)

در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت‌هایی که در حوزه ساخت غشا در دنیا انجام شده، فناوری‌های غشایی جهت نمک‌زدایی از آب دریا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فرآیندهای جداسازی به‌وسیله غشاها بسته به نوع جداسازی، انواع متنوعی دارند اما وجه مشترک همه آنها وجود صفحه غشایی است که عامل جلوگیری از مخلوط شدن دو فاز با یکدیگر است. اسمز معکوس، عکس فرآیند اسمز طبیعی با اعمال فشاری بیشتر از فشار اسمزی به محلول با غلظت بالاتر است. این فشار باعث می‌شود که در یک سمت غشا، غلظت محلول بالاتر رود (سمت آب خام) و در سمت دیگر حجم آب با غلظت کمتری از ذرات محلول، افزایش یابد (سمت فیلتر شده). فشار مورد نیاز بستگی به TDS آب خام دارد.
شرکت گروه مپنا در راستای توسعه سبد محصولات خود در حوزه آب، فعالیت خود را در زمینه طراحی، تأمین و ساخت انواع سیستم‌های آب شیرین‌کن و تصفیه آب در صنایع مختلف گسترش داده است. سیستم‌های آب شیرین‌کن غشایی آب دریا  (SWRO)و آب لب‌شور  (BWRO) و سیستم‌های پیش تصفیه شامل MEDIA FILTER ،  DAF, UF از محصولات مپنا در این زمینه محسوب می‌شود.
 

تماس با مپنا

در صورتی که به اطلاعات بیشتری درباره گروه مپنا نیاز دارید، و یا برای شرکت یا سازمان خود نیازمند راه‌حل یا محصولی هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

پیمایش به بالا