جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
گروه مپنا

صنعت نفت و گاز در گروه مپنا

با تکیه بر تجربیات چشمگیر گروه مپنا در عرصه پروژه‌های نیروگاهی کشور و اجرای پروژه‌های بزرگ و موفق ملی در سطح کشور، عزم راسخ این شرکت جهت بکارگیری پیشینه ممتاز و توانمندی‌های بالای خود در صنایع نفت و گاز دو چندان شد که با توجه به توانمندی‌های تکنولوژیکی و بهره‌جویى از سیستم‌هاى نوین مدیریتی، با حضور در صنعت نفت و گاز گامی نوین در راستای توسعه و تعالی صنعت کشور بردارد.

پیرو تمرکز مدیریت مپنا بر توسعه فعالیت‌هاى این شرکت در حوزه نفت و گاز و کسب سهم قابل توجهى از بازار داخلى این صنعت در کشور، بخش نفت و گاز اکنون یکى از حوزه‌هاى قابل توجه کسب و کار در مپنا محسوب می‌شود.

صنعت نفت و گاز در مپنا

معرفی
بخش نفت و گاز

صنعت نفت و گاز در مپنا

خدمات

گروه مپنا با بهره‌گیری از نیروی متخصص ایرانی در گستره وسیعی از خدمات مهندسی در صنعت نفت و گاز توانمند است. برخی از توانمندی‌های خدماتی مپنا در حوزه نفت و گاز عبارتند از:

01.

مدیریت پروژه

02.

تامین مالی پروژه / سرمایه‌گذاری

03.

مطالعات امکان‌سنجی

04.

مهندسی نفت

05.

مدیریت مهندسی

06.

تامین تجهیزات

07.

ساخت تجهیزات

08.

سرویس‌های فنی حفاری

09.

پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی

صنعت نفت و گاز در مپنا

محصولات

گروه مپنا به تناسب پیشرفت خود در صنعت نفت و گاز محصولات و با تکیه بر پیشینه درخشان خود در تولید، محصولات متنوعی در زمینه‌های تجهیزات ثابت، تجهیزات دوّار و سیستم‌های کنترل عرضه کرده است.

صنعت نفت و گاز در مپنا​

راه‌حل‌ها

سال‌ها تجربه در صنعت نفت و گاز مپنا منجر به ارائه راه‌حل‌های متناسب با این صنعت شده است، برای آشنایی با راه‌حل‌های مپنا با ما همراه باشید.

گروه مپنا

پروژه‌ها

پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های گروه مپنا در بخش نفت و گاز را می‌توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

تماس با مپنا

در صورتی که به اطلاعات بیشتری درباره گروه مپنا نیاز دارید، و یا برای شرکت یا سازمان خود نیازمند راه‌حل یا محصولی هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

اسکرول به بالا