جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور گروه مپنا در نمایشگاه نفت و گاز بصره

گروه مپنا با معرفی دستاوردهای صنعتی خود از 12 تا 15 مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز بصره حضور داشت. نمایشگاه بین‌المللی بصره در کشور عراق با حضور 50 شرکت از کشورهای عراق، ایران، عربستان، مصر، آمریکا، چین و ترکیه و با محوریت شرکت­های نفت بصره و حفاری عراق برگزار شد. صنایع زیرساختی نفت و گاز از جمله دیگر محورهای اصلی این نمایشگاه بود. گروه مپنا نیز با حضور نمایندگان بخش نفت و گاز و بخش سرویس و مدیریت ارتباطات و بازار با معرفی محصولات و زنجیره کامل خدمات حوزه‌ سرویس و نفت و گاز در این رویداد حضور داشت. مپنا نخستین و بزرگترین پیمانکار عمومی نیروگاهی در ایران و خاورمیانه است و با اتکا به توان متخصصان ایرانی در تولید بیش از ۶۰ هزار مگاوات برق نقش آفرینی کرده است...

گروه مپنا با معرفی دستاوردهای صنعتی خود از 12 تا 15 مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز بصره حضور داشت.
نمایشگاه بین‌المللی بصره در کشور عراق با حضور 50 شرکت از کشورهای عراق، ایران، عربستان، مصر، آمریکا، چین و ترکیه و با محوریت شرکت­های نفت بصره و حفاری عراق برگزار شد. صنایع زیرساختی نفت و گاز از جمله دیگر محورهای اصلی این نمایشگاه بود.
گروه مپنا نیز با حضور نمایندگان بخش نفت و گاز و بخش سرویس و مدیریت ارتباطات و بازار با معرفی محصولات و زنجیره کامل خدمات حوزه‌ سرویس و نفت و گاز در این رویداد حضور داشت.
مپنا نخستین و بزرگترین پیمانکار عمومی نیروگاهی در ایران و خاورمیانه است و با اتکا به توان متخصصان ایرانی در تولید بیش از ۶۰ هزار مگاوات برق نقش آفرینی کرده است. این گروه صنعتی بیش از ۵ هزار مگاوات برق نیز در کشورهای دیگر به تولید رسانده است.
همچنین مپنا با توجه به توانمندی‌های تکنولوژیکی در صنعت نفت و گاز، گامی نوین در توسعه صنایع حوزه انرژی کشور برداشته است. از سوی دیگر گروه مپنا دانش فنی سرویس‌های صنایع نیروگاهی و نفت و گاز را به صورت بومی در اختیار دارد و با ارائه چرخه کامل تجهیزات و پشتیبانی، این سرویس‌ها را در بالاترین سطح از تعمیرات جزئی تا تعمیرات اساسی ارائه می‌دهد.
 

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا