جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمایش توانمندی‌های مپنا در ششمین نمایشگاه بین‌المللی برق اندونزی

نمایندگان گروه مپنا با حضور فعال در ششمین نمایشگاه برق اندونزی و همایش جانبی آن کوشیدند تا توانمندی‌ها و تنوعِ سبد محصولات و خدماتِ این گروه را به نمایش گذارند.

نمایندگان گروه مپنا با حضور فعال در ششمین نمایشگاه برق اندونزی و همایش جانبی آن کوشیدند تا توانمندی‌ها و تنوعِ سبد محصولات و خدماتِ این گروه را به نمایش گذارند.

به دنبال سابقۀ حضور موفقِ گروه مپنا در بازار برق اندونزی و اجرای پروژۀ “افزایش طول عمر واحدهای نیروگاه بلاوان”، حضور در این نمایشگاه با هدف ارتقای برند، شناسایی فرصت‌های تجاری مناسب، توسعۀ مناسبات با شرکت‌های مطرحِ صنعتِ برق اندونزی و نیز تبادلِ دانش و تجربیات با دیگر همکاران بین‌المللی، انجام شد. با اختصاص غرفه‌ای‌ در این رویداد حضور فعال داشت و بر همین اساس، تیم اعزامی، علاوه بر حضور در این نمایشگاه، به گفت‌وگو و مذاکره با هیات‌های حاضر و مدعوین پرداختند.

غرفۀ گروه مپنا در کنار غرفه‌های سایر شرکت‌های فعال در صنعتِ برق اندونزی مانند زیمنسِ آلمان (نمایندگی محلی)، وارتسیلا (Wärtsilä) و دِک (Dec) از کشور چین و Swts از کشور آمریکا مورد استقبالِ بازدیدکنندگان قرار گرفت. بسیاری از مدیران ارشد شرکت‌های پی­ال­ان (PLN) و پی­جی­بی (PJB) یعنی دو شرکت اصلی در صنعت برق اندونزی، از غرفه مپنا بازدید کردند. با توجه به ارائۀ خدماتِ ارزندۀ مپنا در حوزۀ سرویس در کشور اندونزی، برخی شرکت‌های پیمانکاری اندونزیایی نیز با حضور در غرفۀ مپنا نسبت به همکاری­های بیشتر، ابراز تمایل کردند.

در روزهای برپاییِ نمایشگاه و در محلِ همایش جانبی آن، نمایندگان اعزامی مپنا به معرفی گروه و تبیین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن در بخش‌های مختلف از جمله خدمات پرداختند و مذاکراتی با برخی شرکت‌های بومی و برخوردار از قابلیتِ همکاری مشترک داشتند.

این نمایشگاه به مدت سه روز، از ۲۹ مهر تا اول آبان ماه جاری (۲۱ تا ۲۳ اکتبر) در شهر سورابایا که مرکز فعالیت‌های اقتصادیِ منطقۀ شرق کشور اندونزی محسوب می‌شود، برپا شد. محورِ اصلی ششمین نمایشگاه برق اندونزی “بهینه‌سازیِ صنعت برق با هدفِ داخلی‌سازی و نیز ایجاد ارتباط بین همۀ ذینفعان جهت تقویتِ داخلی‌سازی صنعت برق اندونزی” عنوان شده بود.

در مراسم افتتاحیه، مدیرعامل شرکت پی­ال­ان که مسئولیت اصلی ادارۀ صنعت برق اندونزی در حوزه‌های تولید و توزیع را بر عهده دارد، به تشریح اهمیت این رویداد برای کشور متبوعش پرداخت. هم‌اکنون تولید برق در کشور اندونزی توسط سه شرکت پی­ال­ان یا شرکت ملی برق اندونزی، پی‌جی­بی و شرکت نیروی اندونزی (Indonesia Power) مدیریت می‌شود که مهم‌ترین آنها شرکت پی­ال­ان است. ظرفیت نصب­شدۀ اندونزی تا ابتدای سال ۲۰۱۵ حدود ۵۴ هزار مگاوات بوده است و قرار است طی یک برنامۀ ۱۰ ساله و تا سال ۲۰۲۴ میلادی، این رقم تا ۹۶ هزار مگاوات افزایش یابد.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا