جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خانۀ بهداشت نیروگاه گناوه واجد عنوان برتر و نمونه کشوری شد

اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه، خانه بهداشت (بهداری) مستقر در نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه را به عنوان “خانه بهداشت برتر و نمونۀ کشوری” در سال ۱۳۹۵ معرفی کرد.

اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه، خانه بهداشت (بهداری) مستقر در نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه را به عنوان “خانه بهداشت برتر و نمونۀ کشوری” در سال ۱۳۹۵ معرفی کرد.

معرفی و انتخاب این خانه بهداشت بر مبنای ارزیابی گروهی از نمایندگان وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت که پس از بازدید میدانی و بررسی شاخص‌های عملکردی در صنایع و کارخانجات در هر دو سطح استانی و کشوری تحقق یافت.

کسب این مقام ارزشمند برای گروه مپنا در حالی است که شرکت‌های صنعتی متعددی در استان بوشهر و در منطقه عسلویه مستقر و مشغول به کار هستند که تاکنون موفق به کسب این عنوان نشده‌اند. دستیابی به این افتخار محصول عملکرد مناسب و شایستۀ کارکنان و مدیران “شرکت‌ تولید برق گناوه مپنا” و “شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا” موسوم به O&M است.

در نامه ادارۀ کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه خطاب به مدیریت شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا، نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه آمده است: «این خانه بهداشت کارگری توسط شورای مرکزی هماهنگی بهداشتی بیمه‌شدگان وزارت متبوع در سطح کشوری انتخاب گردیده است.»

پیش‌تر، خانۀ بهداشت کارگری مستقر در نیروگاه توس (فردوسی) نیز برای دو سال متوالی، مقام اول خانه بهداشت کارگری را از آن خود کرده بود. “برگزاری مستمر مانورهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست؛ برگزاری جلسات آموزشی و هفتگی و ماهیانه کمیته HSE؛ اندازه‌گیری سالانۀ پارامترهای شناسایی مخاطرات محیط کار؛ پایش خوداظهاری محیط زیست به صورت سه‌ماهه؛ اجرای سیستم تشویق و تنبیه کارکنان؛ بازدیدها و نظارت‌های مستمر در حوزۀ ایمنی؛ و گرامی‌داشت مناسبت‌های مختلف مرتبط با موضوع ایمنی”، از مهم‌ترین دلایل انتخاب خانه‌های بهداشت مستقر در نیروگاه‌های توس و گناوه به عنوان خانه‌های بهداشت نمونه کشوری اعلام شده است.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا