جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مذاکرات سازندۀ فعالان صنعت برق در متن و حاشیۀ نمایشگاه

در روزهای بارانی پایتخت، نمایندگان بیش از ۵۲۰ شرکت داخلی و خارجی، فرصت چهار روزۀ حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران را غنیمت شمرده‌اند و در متن و حاشیۀ نمایشگاه، جمع‌های تخصصی متنوعی را برای تبادل‌نظرات کارشناسی و تخصصی ترتیب داده‌اند.

در روزهای بارانی پایتخت، نمایندگان بیش از ۵۲۰ شرکت داخلی و خارجی، فرصت چهار روزۀ حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران را غنیمت شمرده‌اند و در متن و حاشیۀ نمایشگاه، جمع‌های تخصصی متنوعی را برای تبادل‌نظرات کارشناسی و تخصصی ترتیب داده‌اند.
غرفۀ وسیع گروه مپنا در ورودی سالن خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران نیز به یکی از در دسترس‌ترین و مهم‌ترین محافلِ مذاکراتی در درون نمایشگاه صنعت برق بدل شده و پذیرای حضورِ مستمر و مشتاقِ بازدیدکنندگان خاص و عام است.
نه فقط گزارش‌های تخصصی دربارۀ مدیریت ریسک و نحوۀ افزایشِ راندمان نیروگاهی در بخشی از غرفۀ گروه مپنا به علاقه‌مندان عرضه می‌شود، بلکه در بخش دیگری از غرفه، دو فضای مجزا برای انجام مذاکرات متعددی که در سطوح مختلف میان نمایندگان گروه مپنا با کارفرمایان، پیمانکاران و متخصصان ایرانی و خارجی در جریان است، اختصاص یافته است تا همپا با بررسی تحولات حوزه برق، اطلاع‌رسانی بهتر و دقیق‌تری از قابلیت‌های موجود و فرصت‌های ممکن برای گسترش همکاری‌ها فراهم آید.
در دومین روز برپایی نمایشگاه، غرفۀ گروه مپنا شاهد حضور بسیاری از متخصصان داخلی و خارجی صنعت برق بود. مدیران فروش و خدمات کالای شرکت زیمنس در منطقۀ‌ خاورمیانه و آفریقا، معاون وزیر نیرو در امور برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، و جمعی از مدیران عامل نیروگاه‌های برق در سطح کشور به غرفۀ مپنا آمدند و به گفت‌وگو با مدیران و نمایندگان مپنا نشستند. در روز نخست نیز بسیاری از مدیران صنعت برق از جمله وزیر نیرو و معاونان و مدیران این وزارت‌خانه در غرفه مپنا حاضر شده بودند تا با آخرین دستاوردهای مپنا برای صنعت برق کشور آشناتر شوند.
در سومین روز برپایی این نمایشگاه نیز، بسیاری از متخصصان داخلی و خارجی صنعت برق از جمله رئیس اتاق بازرگانی سوریه، جمعی از مدیران عامل نیروگاه‌های برق کشور و برخی مشتریان محصولات و خدمات شرکت‌های تابعه مپنا به غرفۀ این گروه آمدند. در حاشیۀ سومین روز برگزاری نمایشگاه، “نشست اقتصادی تجاری ایران و کشورهای آفریقایی” با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، سفیران کشورهای آفریقایی در ایران و سفیران ایران در آفریقا در محل سازمان توسعۀ تجارت ایران برگزار شد.
در این نشست که نمایندگان گروه مپنا نیز حضور داشتند، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که به منظور توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای آفریقایی، برنامه‌های کوتاه‌مدت، بلندمدت و میان‌مدت یک تا پنج ساله با بیش از ۶۰ موضوع در حال تهیه است.
ولی‌الله افخمی‌راد، رئیس سازمان توسعه تجارت نیز از تلاش برای خرید سهام بانک‌های معتبر و عضویت در بانک توسعۀ آفریقا برای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در آفریقا خبر دادتا نشان دهد بازار انرژی افریقا، فرصت مناسبی برای گسترش همکاری‌های دو یا چندجانبه میان فعالان صنعت برق ایران و افریقاست.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا