جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گروه مپنا در کنفرانس و نمایشگاه پاورژن آسیا حضور می‌یابد

مرکز گردهم‌آیی‌های یین‌المللی شهر بانکوک کشور تایلند، شاهد برگزاری کنفرانس و نمایشگاه پاورژن آسیا از دهم تا دوازدهم شهریور ماه، (اول تا سوم ماه سپتامبر) است.

مرکز گردهم‌آیی‌های یین‌المللی شهر بانکوک کشور تایلند، شاهد برگزاری کنفرانس و نمایشگاه پاورژن آسیا از دهم تا دوازدهم شهریور ماه، (اول تا سوم ماه سپتامبر) است.

این رویداد، با توجه به حضور ده‌ها شرکت معتبر بین‌المللی از کشورهای مختلف جهان از جمله کمپانی‌های زیمنس، دوسان، آلستوم،GE و ….  از بزرگترین محل‌های حضور عرضه‌کنندگان و متقاضیان محصولات صنایع حوزه انرژی برق محسوب می‌شود.

معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در زمینه تولید و خدمات مربوط به صنعت برق، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های معتبر، ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان جهت آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف و … از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است.

گروه مپنا نیز به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه صنایع نیروگاهی، به منظور معرفی قابلیت‌ها و افزایش سطح همکاری‌ها در این رویداد حضور یافته و نمایندگان گروه در نمایشگاه و غرفه مپنا حضور یافته و پاسخگوی مراجعان و شرکت‌ها خواهند بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت زیر مراجعه فرمایند.

http://www.powergenasia.com/index.html#showcase_3RECENT P

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا